Opis Harbor C1 x1

Ferocity

Web Developer
Staff member
Messages
108
Reaction score
357
1736527033513.png

Serwer Harbor x1 – to serwer hardcore oparty na wiecznych kronikach C1, z dodatkami i poprawkami dla dłuższego, sprawiedliwego i wymagającego doświadczenia w grze. "Wieczny" oznacza, że serwer i klient bazują na kronikach Harbingers of War i nie będą aktualizowane do kolejnych wersji. Wszelkie zmiany będą wdrażane wyłącznie w oparciu o klient/serwer C1.


Główne zasady i cele projektu:
- Uczciwa gra bez darowizn wpływających na balans.
- Naprawa błędów wizualnych klienta i serwera oraz ciągła optymalizacja klienta.
- Aktywacja i wykorzystanie wszystkich dostępnych treści w oryginalnym kliencie, aby maksymalnie urozmaicić rozgrywkę.
- Redesign nieukończonych lokacji w kliencie gry.
- Rebalans, aktualizacja i dopracowanie wszystkich klas w oparciu o ich archetypy.
- Atmosfera wolna od polityki w grze, z surowymi karami za naruszenia.
- Zwiększenie poziomu trudności gry.

Ograniczenia:
1 klient gry na osobę.

Stawki:
EXP/SP: x1
Adena: x1 (szansa 70%)
Drop: x1
Spoil: x1
Łupy z Raid Bossów: x1
Nagrody w Adenie za misje: x1
EXP/SP za misje: x1
Szansa na drop za misje: x1

Czas respawnu Epic Bossów:
Ant Queen: 24h + losowe 4h
Core: 42h + losowe 4h
Orfen: 33h + losowe 4h
Antharas: 197h + losowe 4h

Plany aktualizacji:
W chwili uruchomienia serwera: rozwój nieukończonych lokacji C1.
Kontynuacja pracy nad optymalizacją i wizualnym urozmaiceniem klienta C1.

Cykl życia serwera:
Start projektu: 14.02.2025, 20:00 GMT+3
[Ta sekcja będzie aktualizowana na bieżąco.]
1736527089039.png
 
1736527101154.png

Cechy serwera Harbor:

  • Sekretna koncepcja. Wiele zmian dotyczących dropów, nowych przedmiotów, umiejętności oraz zmodyfikowanych umiejętności nie zostanie ujawnionych w celu zachowania ciekawości graczy i zachęcenia ich do eksploracji.
  • Różne utrudnienia w świecie PvE.
  • Rebalans istniejących bonusów zestawów oraz dodanie wielu nowych w celu zwiększenia różnorodności.
  • Oryginalne dropy bossów Ant Queen/Orfen/Core zostały wzbogacone o nowe przedmioty. Szczegóły dropów są utajnione, aby zachęcić graczy do odkrywania.
  • Weryfikacja oryginalnych plików taktycznych i zakaz ich modyfikacji:
  • Zablokowano pewne pliki, które według nas znacząco wpływają na taktyczną i społeczną rozgrywkę w Lineage 2.
  • Teraz klany mogą deklarować wojny od poziomu 1. Decyzja ta wynika z wysokiego poziomu trudności zdobywania poziomów 1-40, co sprawia, że ten etap gry pozostaje istotny przez długi czas.

  • Czas odrodzenia zwierzaków zwiększony z 3 do 20 minut.
  • Dodano możliwość odwoływania summonów, co wcześniej nie było dostępne w C1.
  • Dodano automatyczne karmienie zwierzaków. Jeśli w ich ekwipunku znajduje się karma, zostanie użyta automatycznie, gdy poziom głodu spadnie poniżej 50%.
  • Dodano nowe wyposażenie dla zwierzaków.
  • Wyposażenie zwierzaków można teraz wymieniać za gemstone.
  • Dodano możliwość tworzenia podwójnych mieczy (Duals) klasy B.
  • Używanie ekwipunku klasy B jest teraz możliwe od poziomu 56. Jest to zgodne z logiką gry, ponieważ pierwszy ekwipunek klasy B zaczyna dropić z potworów poziomu 58+.
  • Wprowadzono możliwość redukcji licznika PK, czego nigdy wcześniej nie było w C1. Szczegóły zostały utajnione w celu zachęcenia do eksploracji.
  • Nagrody za zadania zostały zmienione, a exploity, które zachęcały graczy do niezamierzonych działań, zostały naprawione.
  • Dodano nowy limit poziomu. Szczegóły zostały utajnione w celu eksploracji przez graczy.
  • Obrażenia zadawane i otrzymywane przez zwierzęta są teraz wyświetlane w czacie walki, co wcześniej nie było możliwe.
  • Umiejętności negatywne z efektami kontroli nie mogą być nakładane ponownie, jeśli efekt już działa.
  • Mechanika umiejętności typu Toggle została przerobiona. Teraz postać nie zatrzymuje się podczas aktywacji.
  • Lokalny czat "!" został ulepszony – teraz słyszysz innych graczy w promieniu 4 kratek wokół siebie.
  • W przepisach na surowce i soulshoty przycisk "Create" został przeniesiony na górę, aby ułatwić szybkie tworzenie.
  • Przeprowadzono głęboki rebalans i aktualizację wielu umiejętności w oparciu o archetypy każdej klasy, aby uczynić jak najwięcej profesji grywalnymi.
  • Redesign niedokończonych lokacji C1, dodanie nowych elementów projektowych, sprite’ów i efektów.
  • Przeprojektowano czcionkę rosyjską w interfejsie/czacie i nazwach postaci, tak aby była jak najbardziej podobna do oryginalnej angielskiej, a także usunięto artefakty w tle każdej litery.
  • Dodano możliwość wpisywania tytułów w języku rosyjskim.
  • W .menu dodano możliwość zmiany języka dialogów NPC na ukraiński i hiszpański.


Cechy odziedziczone po Elmorelab:
- Przeprojektowano system podążania. Teraz postacie podążające za innymi omijają większość przeszkód i narożników.
- Całkowicie usunięto opóźnienie w aktywacji spiritshotów podczas ciągłego rzucania zaklęć (teraz zaklęcia nie spowalniają się z powodu ładowania spiritshota).
- Naprawiono problem strzału z wysokości, gdzie postacie na ziemi mogły ciąć linię ataku przez przeszkody (np. strzelając do postaci na ścianie, jakby ją przebijając).
- Sklepy offline i strefy handlowe.
- System ochrony graczy „Uczciwa gra”.
- Zmodyfikowany system frachtu. Teraz możesz wysyłać przedmioty do dowolnej postaci, a nie tylko do postaci w ramach tego samego konta.

 
1736527144062.png

Ważne poprawki błędów w Harbor:

  • Ogromna ilość poprawek dotyczących elementów dekoracyjnych w każdej komórce mapy gry, w tym poprawki pozycji dekoracji, sprite’ów oświetlenia oraz migających lub znikających obiektów w budynkach lub wnętrzach.
  • Wykonano globalną optymalizację klienta w całym świecie gry. [Teraz pamięć jest płynnie ładowana i rozładowywana podczas przechodzenia między lokacjami, co zapobiega szybkiemu przepełnieniu pamięci podręcznej i krytycznym błędom klienta.]
  • Zamknięto wiele exploitów związanych z nieplanowanymi przejściami między lokacjami przez góry lub „windy”.
  • Zmieniono kolor niewielkiej liczby zduplikowanych broni z klienta C1 oraz niektórych elementów ekwipunku, aby zwiększyć różnorodność rozgrywki (nie użyto tekstur z przyszłych kronik). Zmieniono również projekty wielu zestawów, które wcześniej nie były poprawnie wyświetlane na postaciach magicznych.
  • Naprawiono łączenia i połączenia elementów twarzy we wszystkich rasach postaci. [Wcześniej podczas zbliżenia widoczne były szczeliny.]
  • Dostosowano i wyrównano wysokość niektórych postaci, potworów i summonów względem powierzchni, eliminując problemy z pozycjonowaniem poza normą.
  • Naprawiono poważny błąd uniemożliwiający użycie umiejętności walki wręcz przez postacie lub ataków summonów na uciekające cele.

  • Usunięto wiele sztucznych ograniczeń, które wcześniej uniemożliwiały eksplorację obszarów świata Lineage 2, nawet tam, gdzie było to technicznie możliwe.
  • Naprawiono fundamentalny błąd, w którym niektóre potwory miały desynchronizację ataku między klientem a serwerem.
  • Naprawiono i dostosowano znikające tekstury w animacjach niektórych umiejętności, które wcześniej znikały całkowicie przy maksymalnej szybkości rzucania zaklęć.
  • Dostosowano dystans renderowania głównych obiektów i miast w świecie Lineage 2. [Wcześniej dystans każdego obiektu był różny, co powodowało częściowe ładowanie horyzontu.]
  • Naprawiono krytyczny błąd w ładowaniu energii klas Gladiator i Tyrant. Teraz zużywana jest tylko liczba energii wymagana przez daną umiejętność. [Wcześniej każda umiejętność zużywała wszystkie dostępne ładunki.]
  • Naprawiono krytyczny błąd w C1, w którym zwierzęta i summonowane jednostki nie otrzymywały buffów AoE od klas BD, SWS, ORC SHAMANS, OVERLORD i WARCRYER.
  • Naprawiono liczne literówki, błędy gramatyczne i nieścisłości w dialogach HTML, misjach i interfejsie.


Ważne poprawki odziedziczone po Elmorelab:
- Naprawiono błąd, w którym potwory z atakami dystansowymi nie próbowały omijać przeszkód, jeśli gracz nie był w bezpośrednim polu widzenia (np. łucznicy).
- Naprawiono błąd, w którym summon o znacząco wyższym poziomie niż członek drużyny mógł zdobywać doświadczenie, gdy znajdował się daleko od invokera.
- Naprawiono błąd w Clan Hall Fortress of the Resistance, w którym drzwi nie zamykały się podczas oblężeń, umożliwiając nieskończone wychodzenie obrońców z Clan Halla.
- Naprawiono błąd, w którym zwierzęta mogły przechodzić przez zamknięte drzwi.
- Naprawiono problem, w którym umiejętności mogły być używane przez zniszczalne ściany/drzwi podczas oblężeń.
- Naprawiono problem synchronizacji podczas biegania i próby użycia umiejętności, która jest w trakcie cooldownu, lub strzelania z łuku (klient pokazywał ruch, podczas gdy serwer rejestrował zatrzymanie).
- Naprawiono błąd w umiejętności Holy Weapon, która wcześniej zwiększała również obrażenia umiejętności magicznych.
- Wyeliminowano przesyłanie danych HP/MP (radary nie mogą już tego wykrywać).
- Naprawiono problem, w którym kostki leczenia nie działały na summonach lub zwierzętach.
- Naprawiono błąd umożliwiający teleportację do Clan Hall podczas oblężenia.
- Umiejętności Madness i Seal of Mirage nie działają już na cele w strefach pokojowych.
- Wskazane poniżej potwory nie są już podatne na umiejętności Silent Move: potwory oblężnicze, związane z Clan Hall, misjami oraz Raid Bossy (w tym ich strażnicy).
- Naprawiono błąd, w którym można było używać buffów lub Resurrection przez ściany w strefach instancji.
- Naprawiono problem, w którym summonowane jednostki lub zwierzęta nie resetowały stanu „stay” po użyciu SoE lub teleportacji.
- Naprawiono problem z efektem p_attack_speed_by_weapon, który nie zwiększał szybkości ataku ani nie wpływał na cooldown umiejętności.
- Naprawiono błąd, w którym martwe zwierzęta nadal zdobywały doświadczenie.
- Naprawiono problem, w którym niektóre potwory nie wracały do punktu spawn.
- Naprawiono efekt podatności na określony typ broni, który wpływał także na umiejętności magiczne (błąd PTS).
- Naprawiono błąd na arenie Giran, w którym postacie odradzały się na arenie, a nie w najbliższym mieście po śmierci.
- Naprawiono problem, w którym efekty Chant of Life i The Heart of Pa'agrio pozostawały na postaci po jej śmierci.
- Dostosowano strefę oblężenia po prawej stronie zamku Aden.
- Potwory nie mogą już przechodzić przez zamknięte drzwi.
- Umiejętności AoE nie mogą być używane w strefach pokojowych.
- Naprawiono błąd, w którym umiejętności AoE nie trafiały prawidłowo poruszających się graczy na zboczach (błąd PTS).
- Naprawiono błąd, który pozwalał wyrzucać przedmioty przez zamknięte drzwi (błąd PTS).
- Sukces umiejętności z efektem Fear (Cursed Fear, Turn Undead, Banish Undead itp.) przerywa teraz rzucanie zaklęcia przez cel.

 
1736527240158.png

Pozwolenie na sklep offline

Handel offline pozwala na użycie komendy .offline, dzięki której Twoja postać pozostanie w miastach świata Lineage 2, sprzedając lub kupując przedmioty, podczas gdy Ty wylogujesz się z gry. Twoja postać pozostanie online przez czas ważności pozwolenia.


Kroki do otwarcia sklepu offline:

  • Podejdź do dowolnego Gatekeepera.
  • Wybierz drugą opcję „Kup pozwolenie na handel offline”.
  • Wybierz czas ważności buffa (na serwerze Harbor jest tylko jedna opcja: 7 godzin).
  • Ustaw swoją postać na kupowanie lub sprzedaż przedmiotów.
  • Wpisz w czacie .offline i naciśnij Enter (klient gry zamknie się, ale Twoja postać będzie kontynuować handel, a w jej tytule pojawi się oznaczenie off).

Zasady, które warto zapamiętać:

- Handel offline nie jest możliwy, gdy znajdujesz się w grupie.
- Handel offline jest dozwolony tylko w miastach i wioskach (Town / Village).
- Koszt handlu offline wynosi 1.000 Adena.
- Buff nie traci czasu ważności, jeśli postać jest wylogowana i nie handluje.
- Buff nie może zostać usunięty za pomocą umiejętności Cancel lub zastąpiony innymi buffami.
- Buff można anulować, podchodząc do Gatekeepera.
- Buff nie zajmuje miejsca w pasku buffów, ale zostanie usunięty po śmierci postaci.

1736527255789.png
 
1736527267597.png

Zmiany odziedziczone po ElmoreLab.
Informacje i ceny dostosowane do realiów Harbor:


Podjęliśmy decyzję o przeprojektowaniu systemu Clan Halls w celu uniknięcia nadmiernego gromadzenia Adena na serwerze, co prowadzi do jej deprecjacji i wzrostu cen przedmiotów.

Jak działa system Clan Halls 2.0:
  • Clan Halls nie są już własnością klanów na stałe, lecz wynajmowane na okres 4 tygodni.
  • System aukcji teraz określa koszt wynajmu Clan Halla na 4 tygodnie.
  • Klan, który wygra aukcję, otrzymuje Clan Hall na okres 4 tygodni, a po tym czasie Clan Hall ponownie trafia na aukcję, zachowując pełną funkcjonalność do końca wynajmu.
  • Funkcja sprzedaży Clan Halls została usunięta.
  • Koszty i wynajem Clan Halls zostały dostosowane do realiów serwera Harbor.
  • Podatek zamkowy będzie teraz obejmował także Clan Halls.
  • Niezależnie od stawki podatkowej minimalna cena oferty pozostaje niezmienna. Podatek zostanie obliczony od sumy wydanej Adena.

Zasady aukcji 2.0:
  • Wszystkie Clan Halls, niezależnie od tego, czy mają obecnego właściciela, czy nie, trafiają na aukcję.
  • Oferty określają koszt wynajmu Clan Halla na 4 tygodnie.
  • Każdy klan może złożyć jednocześnie tylko jedną ofertę na aukcji.
  • Klan, który wygra aukcję, otrzymuje Clan Hall na okres 4 tygodni.
  • Cena początkowa Clan Halls zależy od ich poziomu i lokalizacji.
  • Oferty, które nie wygrały, zostaną w pełni zwrócone klanowi.
  • Anulowane oferty zostaną zwrócone z karą 10%.
  • Adena na ofertę musi znajdować się w magazynie klanu, który składa ofertę.
  • Clan Halls, które nie otrzymały żadnej oferty, zostaną ponownie wystawione na aukcję na okres 4 tygodni.

Efekty wdrożenia Clan Halls 2.0:
  • Stworzono sposób na usuwanie Adena z serwera, co zmniejsza inflację.
  • Gracze mogą określać górne i dolne granice cen Clan Halls w zależności od zapotrzebowania rynku.
  • Zapewni to rotację Clan Halls i da nowym klanom szansę na zdobycie własnego.


Instrukcja udziału w aukcji

1. Złożenie oferty

1736527295593.png

2. Złożenie kolejnej oferty


1736527301762.png


3. Anulowanie oferty


1736527307203.png

 
1736527336496.png

Program „Uczciwa Gra” od ElmoreLab, zaadaptowany dla Harbor:


W 2004 roku nasza ulubiona gra Lineage 2 na oficjalnych serwerach wyglądała zupełnie inaczej.
Gracze płacili za każde konto i nie mieli możliwości tworzenia setek darmowych kont.
Nie istniały szeroko dostępne programy do monitorowania, śledzenia ani automatyzacji procesów gry, a gracze mieli niewielką wiedzę o grze.

Te czasy minęły; teraz gracze mają potężne komputery, mogą tworzyć nieograniczoną liczbę kont, uruchamiać wiele klientów jednocześnie, korzystać z różnych narzędzi wspomagających, a ich wiedza o grze osiągnęła poziom, na którym każdy detal i błąd został dokładnie przeanalizowany.
Doprowadziło to do powstania wielu nieuczciwych strategii, których twórcy gry nie przewidzieli.
Wielu graczy wykorzystuje te strategie, aby zdobyć przewagę lub całkowicie zrujnować doświadczenie gry innych, aż do punktu uniemożliwienia korzystania z treści gry.
Uważamy, że tego rodzaju toksyczne zachowanie stanowi zagrożenie dla społeczności i nie chcemy powtórzyć losu wielu nieudanych projektów.



Aktualnie program „Uczciwa Gra” obejmuje następujące elementy:

  • Automatyczna teleportacja postaci po 30 minutach nieaktywności do najbliższego miasta w następujących obszarach:
  • Ant Queen: Terytorium królowej mrówek.
  • Cruma Tower: Trzecie piętro wieży.

  • System walki z naruszeniami zasad serwera: Ściana Wstydu <- Kliknij, aby przejść
 
1736527426790.png

Różne nagrody dla sponsorów


Istnieje kategoria graczy, którzy preferują dokonywanie darowizn bez oczekiwania niczego w zamian.
Dla nich stworzyliśmy sekcję „Zostań sponsorem”, gdzie możesz przekazać niewielką kwotę na wsparcie serwera. (W przyszłości pojawi się tutaj link)
Jeśli chcesz zostać sponsorem, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia. (W przyszłości pojawi się tutaj link)
1736527442597.png


To byłoby niesprawiedliwe, aby nie nagradzać osób, które chcą bezinteresownie wspierać rozwój projektu Harbor. Przygotowaliśmy dla tych wspaniałych ludzi kilka niespodzianek:


  • 10 najhojniejszych sponsorów miesiąca zostanie dodanych do Ściany Chwały.
  • 10 najhojniejszych sponsorów miesiąca zobaczy swoje imię w grze w sekcji „Top sponsors” za pomocą komendy .menu.
  • 10 najhojniejszych sponsorów otrzyma złoty nick w grupie naszego kanału Discord na 1 miesiąc.
  • Najhojniejszy sponsor miesiąca pojawi się w ogłoszeniach gry podczas logowania przez cały miesiąc:
1736527449143.png

Uwagi:
Po dokonaniu darowizny upewnij się, że podasz swoją nazwę postaci (jeśli ją masz) na Discordzie.
Nazwy sponsorów zawierające treści polityczne, obraźliwe lub prowokacyjne nie będą wyświetlane w ogłoszeniach gry.

1736527463835.png
 
Back
Top